درد عشقی کشیده ام که نپرس!

دارم با  یکی از دوستام  (که همیشه مخالف سر سخت عشق و عاشقی و گل وبلبل بوده و تو دوران دوستی من و فرهاد هر وقت من را میدید همش متلک میزد که تو هنوز با اون پسره خل و چلی؟ کی میخوای دست از این بچه بازیات برداری؟!!!)درد دل میکنم این ماله وسطای دردلمون: 

 

اون: (اول یه آهی از ته دلش میکشه )پیر شدیم یکی پیدا نشد یه شاخه گل واسم بیاره بهم بگه دوست دارم عزیزم. 

 

من:(اول یه ساعتی بهش خیره میشم وبا چشای لوچ شده بهش میگم):توووووو پرستوو توووو و این حرفها؟!!!!!  

اون: خوب مگه من دل ندارم!  

من:(که دلم حسابی بخاطر رفتارهای گذشته ازش پر بود) یادته هروقت من حرف از احساسم نسبت به فرهاد  میزدم تو حتی نمیذاشتی حرفام کامل بشه و میگفتی اینا همش کشکه!حالا چی شده دلت هوس کشک کرده!  

اون :بازم فقط یه آه ه ه ه کشید!   

من:(نه بابا انگار واقعا یه چیزیش میشه اینبار واسه اینکه دلداریش بدم) آخه پرستو حسرت چی را میخوری برو خدارو شکر کن که همیشه واسه خودت آزاد بودی و دلت گرفتار کسی نشده ! من را ببین بعد از ۲ سال که با فرهاد بودم الان چیزی جز خاطرات اون روزا واسم نمونده که هروقت یادم میاد فقط یه آهی میکشم و میگم روزگاری داشتیم ها ! یادش به خیر!و شاید بخاطر همینه که بعد از او هرکی اومد ۲روز بیشتر نتونستم تحملش کنم و  با همین تنهایی خودم بیشتر حال میکنم!مزاحم واسه چی میخوای دختر!  

اون: خوب میدونی چیه نازی؟میدونی من حسرت چی میخورم؟ 

من:چی بگو؟  

 

اون: اینکه دوست دارم همینطور که تو الان داری حرف از دوران خوش گذشته میزنی منم بتونم این احساس تو رو درک کنم و حداقل چیزی که اون عشق قدیمی واسه تو داشته این بوده که اگه کسی جایی حرفی از عشق و محبت و دوست داشتن بزنه ‌، تو خوب میتونی حرفش را بفهمی چون یه جایی تو قلبت اون احساس را درک کردی اما من چی، میشینم عین مجسمه بی روح نگاش میکنم وهیچ نمیتونم درک کنم که وقتی کسی بهت بگه دوست دارم چه احساسی بهت ممکن دست بده! من تشنه درک اون احساسم!  

من: من تاحالا به این قضیه اینطور نگاه نکردم. نوع نگاهت جالبه.حالا که طرز فکرت عوض شده و خونه دلت را آماده یه مهمون ناخوانده کردی حواست باشه که هر نا محرمی پا روی فرش دلت نذاره .   

نظرات 12 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

امان از دست این خاطره ها.همین خاطره هاست که آدم را به خودکشی بیشتر ترغیب میکنه.

خودکوووووشی نه بابا شوخی میکنی؟تو هنوز جوونی واسه چی خودکشی دختر؟

پشت پرده فارسی1 سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://farsione1.persianblog.ir/

به جنبش اجتماعی بر علیه شبکه تلویزیونی فارسی1 بیپوندیم. آماده درج مطالب شما بر روی وبلاگ خودمان در خصوص فعالیت های این شبکه به ظاهر سرگرمی ( چه مثبت و چه منفی ) هستیم.

موافقم من که اصلا هیچکدوم از برنامه هاش نگا نمیکنم با اون دوبلرهای مزخرفشون

جنبش اجتماعی منتقدان شبکه فارسی ۱ سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://farsione1.persianblog.ir/

ورود شما را به این جنبش خوش آمد می گوئیم. لینک وبلاگ شما درج شد. منتظر تبادل لینک و دریافت مطالب شما در خصوص فعالیت های این شبکه تلویزیونی هستیم

چشم حتما مرسی

kiyOOsk سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

سلام دوست عزیز .
مرسی که وبلاگ من اومدی .
من خردادی نیستم اما خردادی ها رو دوست دارم .

سلام کیوسک جان چقدر این جمله ای که گفتی من را یاد یه نفر میندازه خدا رحمتش کنه

سیاوش چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
خیلی خیلی خوشحالم کردی
خوشحال تر که دوباره ببینمت
از بابت کامنت هم ممنونم
راستی از طرف من به دوستت بگو همیشه خاطرت گذشته شیرین نیست
فعلا بای

سلام
خواهش میکنم
بازم بیا از این ورا
اما بهتره آدم فقط خاطات شیرین را نگه داره نه؟

نگین چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااام نازی خوبی ؟!
مطلبت خیلی قشنگ بود
راستش منو برد به گذشته ها ! :دی
خودمم مثه دوسته تو بودم ! همش می گفتم نیست عشق و این حرفا !!!
بعدش پای خودم گیر افتاد و دیگه حسابی زجرم داد :دی !
الان من همیشه آرزو می کنم که جای دوست تو بودم و هیچ وقت کلمه ی دوست دارم رو نمیشنیدم تا بعدش مجبور نشم این جمله رو تحمل کنم:(( ؛ من از اول هیچ حسی بهت نداشتم ! ))

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نگین جون
من خوبم آلبالوی بابا
خیلی باید سنگ دل باشه که این حرفو بهت زده!

روحا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربون
امیدوارم همیشه فرصت مرور خاطراتت رو داشته باشی
موفق باشی

سلام
البته خاطرات خوب مگه نه روحا؟ راستی روحا یعنی چی؟

آلفا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ http://alpharays.blogsky.com/

ای واااای از دست این دخترا..!!
نازی جون..تو که دیگه باید جنس دخترا رو بهتر بشناسی.. حسادت..حسادت .. حسادت..!!

شنیدی میگن گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده؟! نمیگم پسرا اینطوری نیستن اما بخدا دخترا دیگه شورش رو درمیارن..!!
بشین یه کم فکر کن ببین پرستو چرا انقدر با عشق تو و فرهاد مخالف بوده!! چرا هی سعی داشته توی دل تو رو خالی کنه و انرژی منفی به عشقت بده؟!
کاری ندارم آخر این عشق به کجا کشیده و فرهاد دیگه نیست و این حرفا..
مهم اینه:
ما عادت داریم وقتی چیزی رو نداریم، به جای اینکه بخوایم اون رو بدست بیاریم، سعی کنیم کاری کنیم بقیه مال خودشون رو از دست بدن..!

همین..
(امیدواریم از حرفام ناراحت نشده باشی) (گل)

نه جونم از حرفات ناراحت نشدم اتفاقا اون موقعا من یه نمه همچین حسی داشتم که پرستو حسادت میکنه!الحسود لا یسود!

مسعود(مردلحظه ها) پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://marde-lahzeha.blogsky.com

سلام پیش ما هم بیا. گلم. نیاز به راهنمایی افرادی مثل شما دارم.

چشم میام

آرش جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ق.ظ http://manihastam.blogsky.com

سلام

اگه اون "من" آخری رو نمیگفتی، میخواستم بگم که خوب بیاد بامن دوس شه که معنای دوستی رو بفهمه (البته زیاد جدی نگیر! میخواستم شوخی کنما) که تو اون جمله ی آخرو گفتی و زدی تو ذوق ما!!!!!!!!!!!!!!

البته نمی دونم این جدی بود یا شوخی ولی نوع نگارشت خوبه

یه جورایی زنده است ، یعنی قابل لمسه!

بهرحال نمیدونم این تعریفه یا انتقاد! ولی .......................

نه نمیگم چون میبینم که خردادی هستی

خرداد هم که همیشه خطرناکه.........

شاد باشی

اتفاقا دقیقا بش گفتم واسه اینکه گول دوست نما ها را نخوره(دی:)

امیدورام این تعریف باشه تا انتقاد
نه بگو چی میخواسسی بگی
حسن خطرناکه حسن!
شاد زی

رضا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://az1bisavad.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

وب شما رو از وب پشت پرده فارسی 1 پیدا کردم.با احترام لینک شدید.در صورت تمایل با نام (جملات قصار یک بی سواد) لینک کنید.

آرش شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://manihastam.blogsky.com

خواستم بپرسم که خودت گفتی نپرس

تو تیتر پستت نوشتی .... که نپرس

باشه منم نمیپرسم

ای آرش خان نپرس داداش نپرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد