روز هوای پاک

 

 

امروز ۲۹ دی ماه  روز هوای پاک 

  

چقدر خوب میشد که امروز به بهونه هوای پاک هم که شده یه خونه تکانی درست  

 

حسابی توی  دل و روح وجسممون انجام بدیم و هرچی احساس بد مثل   

 

 نفرت کینه حسادت و... هرچی احساست منفی که نسبت به دیگران  

 

داریم را از وجودمون پاک کنیم و  یه امروز را اجازه بدیم دلمون هوای  

 

پاک را نفس بکشه برای شروع  فقط کافیه که لبخند بزنی  

 

و حس کنی امروز میتونی همه را دوست داشته باشی  

 

همه همه حتی آنهایی که همیشه باعث اذیت و ناراحتیت 

 

  

 میشن و عشق و محبتت را از کسی دریغ کنی 

 

 

اولیش هم خودمم هستم:  

 

 دوست تون دارم خیلی زیاد

 

 

شادی را هدیه کن 

  

حتی به کسانی که آنرا از تو گرفته باشند  

 

عشق بورز  

 

به آنها که آزارات داده اند 

 

دعاکن  

 

برای آنها که دلت را شکسته اند 

 

و 

 

بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست

 

نظرات 5 + ارسال نظر
منا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://8daily.blogsky.com/

سلام
دختر جون
چقدر خوب میشد اگه هر روز هوای دلمون را پاکه پاک میکردیم

نوشته ات خیلی به دلم نشست منم چند وقتی هست که دارم

تمرین میکنم دوست داشتن بدون هیچ قید و شرط را و بتونم با

همه مهربون باشم و ناخاصیهای دلم را پاک کنم

تا الانم تونستم تا خدودی موفق بشم

منم دوستت دارم خیلی زیاد

پ.ن. راستی منم مثل تو خردادی هستم پس گروه خونی مون

به هم میخوره!!

301040 سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://301040.blogsky.com

سلام
روز هوای پاکت مبارت
این جا هوا خوبه. ولی یه کم سرده. یه کم هم بارون می آد. مه هم زیاد داریم
:)

شنگول سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://shingol.blagsky.com

سلام اول باید بگم وبلاگت مبارک دوست خوبم امیدوارم موفق باشی وهمیشه هم دلامون هم هوامون پاک پاک باشه

رشید چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

با سلام
اول وبلاگت مبارک
در ارتباط با پستی که گذاشتی خیلی ساده و دلنشین بود اما فقط تو رویا به محض اینکه از خونه پات بذاری بیرون باز هوای آلوده شهر رو میبینی و آدمای دل چرکین . کبوتر اندیشه خیلی وقته از این دیار پر کشیده بجاش صدای غار غار کلاغهای سیاه که بخاطر یه تیکه نون ، مقام ، شهرت و هر چیز کثیف دیگه ایی به جون هم افتادن .
پشت دریاها شهری است
قایقی باید ساخت
دور باید شد از این شهر غریب
ما که دریاییم شما هم که دل پاکین امیدوارم با رفتن کلاغها شهر دوباره نفس بکشه.

نینا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ http://nena.blogsky.com

چه کارهای سختی

شاید تو ظاهر بگی کاری نداره

اما خب به نظر من خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد