رو کی قسم میخوردی؟!!

دیروز رفته بودم پیش دوستم (محل کارش) و در مورد موضوعی باهم صحبت کردیم و نظر من را در مورد چیزی پرسید و منم آن چیزهایی که میدونستم را بهش گفتم...موقع خدافظی بهم گفت :وای چه خوب شد اومدی خیلی وقت بود که بدجوری این موضوع فکرم را مشغول کرده بود بالاخره یکی رو پیدا کردم که بتونم راحت حرف دلم را بهش بزنم و آرومم کنه ... 

عصری که رسیدم خونه یکی دیگه از دوستام زنگ زد اون دیگه حال و روزش خیلی پریشانتر و بدتر از من بود   ... واسه حرف زدن و آروم کردنش خیلی انرژی صرف کردم!!!!طفلک چه دل پری از نامردیهای روزگار داشت !! 

صبح که اومدم اداره بهش زنگ زدم و حالش رو پرسیدم گفت که با حرفهایی که بهش زده بودم خیلی آرومش کرده بود و چقدر خوبه که دوستی مثل من داره که اینقدر راحت میتونه باهاش درد دل کنه و احساس سبکی میکنه  و اینکه چقدر ما دوتا تو خیلی مسائل با هم همعقیده هستیم ....  

پس چرا من نمیتونم حرف دلم را به کسی بگم و این بغضی که خیلی وقته تو گلوم گیر کرده رو پیش کسی بشکونم؟؟!!! 

چرا من نمیتونم اینقدر راحت از احساساتم حرف بزنم؟ 

حتی اینجا ... 

به من یاد ندادن یا خودم نخواستم  یا نتونستم یاد بگیرم؟! 

.. 

حتی اون مدت کوتاهی که با خدا دوست شده بودم و همه حرفام را بهش میگفتم اما بازم کوتاه بود نتونستم ادامه بدم ... 

.. 

مگه از خواهر نزدیکتر به آدم پیدا میشه؟وقتی میبینی خواهرت اینطوری تو رو میپیچونه فقط واسه اینکه چیزی رو که میخواد از تو بگیره و بعدش... انگار نه انگار که .... 

 

خدایا دلم پره خیلی پره اگه به دادش نرسی میترکه

نظرات 6 + ارسال نظر
بهنام یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ http://be20.blogfa.com

سلام
خوبین؟
وبلاگت زیباست
یه سوال دارم
به نظرتون بلاگ اسکای بهتره یا بلاگفا یا ......؟
منتظرتونم

لیدا(دختر تنها) یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.negahash.blogfa.com

آره این دنیا هیچ ارزشی نداره گر چه اون دنیا هم جهنمی هستم اما خوب بایدددد تحمل کرد (باید) و این بایده که داره منو می کشه

¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶

منا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://8daily.blogsky.com/

ممنون که سر زدی
این رو بدون که تو این دنیا رو هیچکس نمیشه جساب باز کرد
فقط خودتی و خدای خودت
پس هوای دلت و خدای دلت را داشته باش

محمد چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ http://mohamed.blogsky.com/

سلام
بیان راحت احساسات واقعا یه مهارته که باید تمرینش کرد.خب البته بعضیا همینجوری ژنتیکی فقط قربون صدقه میرن و احساساتین ولی تعدادشون زیاد نیست. اکثرا تو خونواده هاشون یاد گرفتن که احساساتشون رو بیان کنن. من مردی رو میشناسم که نمیتونه به بچش بگه دوستت دارم! چه برسه به زنش. میدونی چرا؟ چون باباش هیچوقت بهش نگفته دوستت دارم.
اما خب من میگم همین آدم اتفاقا باید انگیزش بیشتر باشه برا یادگیری! بتونه با کلامش و احساسش به خانوادش و دوستاش آرامش بده و متقابلا آرامش دریافت کنه!
البته دختر خردادی ! آدمی که واقعا بشه باهاش درددل کرد و بعدا پشیمون نشد الان خیلی کمه! اگه پیدا کردی سوت بزن منم بیام که دلم خیلی پره!))

حسینsoude70@yahoo.com پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ق.ظ http://pishbinnewl90.blogfa.com

سلام من حسین هستم میتونی باهام درد دو دل کنی البته هر جوره پایه ام تا منو با سوالات و با جوابهایی که میدم آزمایش کنی.میخام یه چیزایی بهت بگم فقط قول بده ازم نرنجی و بهم ج بدی.قبول؟
میدونی تو خیلی ساده و خنگی.خاک تو سرت کنن.من روانشناس نیستم ولی اینو میدونم که زیادی از دیگران مثلن خاهرت انتظار داری.
دیوونه این دنیا جنگه.نکشتی کشته میشی.اگه سرباز نباشی یعنی مرده ای.نه پادشاه دووم میاره نه ملکه و نه هیچ کس دیگه فقط سربازه که میمونه.تو فیلما ندیدی که آدمای پولدار و نمیدونم رئیس جمهورا و اشخاص چنانو چنانی کشته میشن و آخره فیلم فقط یه نفر پیروزه و اون سربازه.
چرا نمیجنگی و از دیگران انتظار ترحم داری.
مثه اینه که تو خطوط دشمن گیر افتادی یه سربازی داره خودشو از مهلکه نجات میده بعدش وسط کار بهش بگی تو شلیک کن تا من فرار کنم حتی اگه خاهرت باشه این کارو نمیکنه چه برسه کسه دیگه.
من نمیگم ترحم و دلرحمی رو در خودت بکش نه اصلن ولی میگم به خودت معتقد و پایبند باش.قدرتمند و فاتح باش دست نیافتنی باش تا در جنگ همه بیان و برات شلیک کنن چون تو سرتر از اونایی یه کماندو یه گلادیاتور یه رنجر.من اصلن پسر جنگجو و چ میدونم عقب افتاده ای نیستم فقط چون نوشته هاتو خوندم اینو گفتم.
در گذر از این جهان پست نیستی
چونکه نیستی، نیستی نیستی
یه چیزی میگم شاید باورت نشه منم خردادیم.8خرداد
ببخش که الفاظ بد به کار بردم فقط خاستم تلنگوری باشه تا با دقت بیشتری منو بخونی.
فک نکنی زده به کله م که این موقع دارم برات مینویسم نه ؛ کارم همینه یعنی شغلم ایجاب میکنه تا این موقع شب بیدار باشم.
شاید باورت نشه ولی به هر کس و چیزی که میپرستی قسم میخورم من به همه ی دخترای ایران و رنجی که از بعضی نامدا میکشن به خاطر مقتضیات زمانی و مکانی , فکر میکنم و با تمام وجود رنج میکشم چون خودم این رنجارو از نزدیک لمس کردم.
بازم منو ببخش به خاطر بی ادبی هام
مواظب خودت باشی نباشی یکی اون بالا مواظبته.
منتظرتم بیای اگه تونستی میل بزن.خداحافظ

بیدل چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

اتفاقا این فقط مشکل تو نیست. خیلی ها این مشکلو دارن و البته تنها راه حلش اینه که تمرین کنی تا بتونی حرف دلتو بزنی. البته باید آدمشم پیدا کنی. به نظرم بهترین راه فعلا همون درد دل با خداست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد